martes, 10 de junio de 2008

¡Illa, illa, illa...

...Villa Maravilla!
Sí, Espanya ha guanyat 4-1 a la selecció russa. Però no us penseu que això em fa feliç. La veritat és que em deixa força igual. Però bé, la qüestió no és aquesta.
Avui m'he adonat que els Expedients X existeixen i que la sèrie Entre Fantasmas no és ficció. M'explicaré:
Durant el partit, tots els aficionats cridaven el nom de David Villa, el gran protagonista del partit gràcies als seus 3 primers gols (l'últim ha estat obra del català Cesc Fàbregues) del matx. Aquest noi s'ha convertit, en 90 minuts, en el nou ídol de la nació espanyola. Tots els telenotícies ibèrics en parlaven. I llavors ha estat quan el meu xicot m'ha comentat...: "i ara no diuen res d'en Raúl, eh?"
Collons! Com no hi havia caigut abans?! En Villa, realment no és en Villa! A veure, quin número porta a la samarreta? El 7!! El gran número del capità dels capitans! La cosa és clara: l'ànima de Raúl ha invadit el cos físic de Villa i heus ací la genialitat del jugador del València. Si no és així, no s'explica. El que més em preocupa, però, és que tot Espanya ho deuria saber i per això no han comentat res del madridista (tan que criticaven que no el cridessin a files) i és que, els espanyols sabien que d'una manera o altre, el seu gran Déu seria present a la Eurocopa.
I jo que pensava que tots eren uns hipòcrites... Pobra de mi! Que trist és ser tan tonteta i normal i no veure més enllà... Ells sí que en són de llestos (i anormals)!









(perdoneu la qualitat de la fotografia, però ja sabeu el difícil que és captar els fantasmes)


No hay comentarios:

Publicar un comentario